Är våren på väg?!

Godmorgon!

Har precis ätit frukost och matat stumpan så nu är vi båda mätta å belåtna=)
Hon ligger i sitt bebisgym och snackar  medans jag sitter vid datorn en liten stund...funderar på om man kankse ska ut å gå lite....känns som våren är på väg men man vet ju aldrig om de börjar snöa igen. Är så trött på att de går upp å ner ena dagen fint å våren är på väg nästa sekund snöar de förfullt=/.
Snart kommer min älskling hem oxå..kort dag idag=) Då ska vi nog iväg å köpa färg till lägenheten som vi flyttar till snart! Sen ska jag träffa mäklaren och så ska lgh fotas och ut för försäljning=) jag hoppas den blir såld så man slipper tänka på att ha den uthyrd när vi vet att vi aldrig mer kommer bo i den....

Mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att bli av med gamla lägenheten! Ha det bra i det fina vädret! :)

2009-04-01 @ 10:51:30
URL: http://sandystars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!